-
Освітні технології та педагогічні ідеї , які використовує:
- Проектні технології,
- Особистісно зорієнтовані технології,
- «Створення ситуації успіху»,
- Опорні сигнали В.Ф.Шаталова,
- Технологія розвитку критичного мислення
-
Пріоритетні ідеї:
...Сій знання не тільки в пам’яті й свідомості своїх учнів, а й у думках і серцях. В.О.Сухомлинський
...сама собою природа не розвиває і не виховує. Тільки активна взаємодія з природою здатна виховати найкращі людські якості і дати найміцніші знання. В.О.Сухомлинський
Залишайте що –небудь недомолвлене, щоб дитині захотілося ще і ще раз повернутися до того, про що вона дізналась В.Сухомлинський.
Дітей, яких не можна навчити не існує, бувають непрофесійні педагоги.
Йти від цілого до його частин, спираючись не на зазубрювання, а на розуміння. В.Ф.Шаталов
Навчання без міркування –марна праця.
Не досить знати,необхідно й застосовувати.
Не досить хотіти, необхідно й робити. Й.Гете
1. Ейдетика в початковій школі. Визначення, прийоми, методологія
2.Використання схем на уроках математики в 1 класі
3. Використання опорних сигналів